Julkort ---> Alla hjärtans dag-kort

Blir inte mycket till julkort iår, fått ett av mormor och morfar och ett av familjen. Sen så kommer det att ligga ett och vänta på mig när jag kommer hem från "Lillan" i thn om jag inte misstar mig. Skulle bli någon form av inbjudan till öldrickande när jag anländer till Sverige så det ska bli kul.
Har själv inte skickat nått men tänkte att det är ju roligare att få ett kort på Alla hjärtans dag och har börjat spåna på lite olika kort och tagit hjälp av Robins.

Här kommer några exempel, tänk er kort som man viker upp med en text på utsidan och sen fortsättning på insidan:

  • Jag är glad att du finns hos mig - Så slipper jag vara fulast.
  • Vi har ett starkt band ihop - Du sjunger och jag spelar banjo.
  • Jag kommer alltid stå vid din sida - Allt för att slippa se dig framifrån.
  • Tack för allt - Först en fläskläpp och sen ett krossat hjärta.
  • Du är verkligen speciell - Både ADHD och klamydia.
  • Du har fått mitt hjärta - För 30,000 får du mina lungor också.
  • Rosor är röda, violer är blå - Mögelost luktar illa och du lika så.

Kommer att bli fler kort, då jag har ett tag kvar innan de ska skickas ut. Vem vet kanske blir du en av det lyckliga som får ett kort. Om du har gjort dig förtjänt av ett vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0