Min sambo är tjock. Del 2

Är bara tvungen att skriva lite om min sambo Z med, han är nog till och med latare än vad jag är. Han har 2 st jobb på g och skulle åka och kolla båda, men när han kom fram skulle inte chefen komma föräns ca 30 min senare och istället för att hänga i nån affär och chilla lite, ta en öl på afterskin eller vad som helst och kanske få ett bra jobb åkte han hem *suck*.

MEN vet ni vad han hade med sig hem. jo 1kilo jordnötter och 1,5 liter cola. Han va helt till sig då det hade kostat endast 2 euro (ca 22kr). Gillar Z's uttalande när vi diskuterade matvanor första dagarna på säsongen: "jag ska försöka gå ner i vikt denna vintern". Jo men det kommer gå så bra så :D.
Så nu ligger han i sängen och kollar på film i HD kvalitet på sin 15" skärm och vräker i sig jordnötter och dricka. Lite intresant när han tar upp all bandbredd på internet för att få ner en film på 8gig i HD kvalitet. En kvalitet som du knappt kan utnyttja på en 32" tv och ändå envisas han med att se det på en 15", men alla är vi olika.

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Det låter som att du har en underbar sambo. Efter vad du beskriver får jag även känslan av att han luktar som om han varit ute och sprungit i två timmar och sedan behåller dessa kläder i fem dagar till. (Förutom kallingarna, som han vränger var tredje dag.) Jag fick även en bild utav hur han två dagar efter han besegrat sina 1kilo jordnötter, jublar av glädje då han upptäcker att han hade några kvar imellan två valkar i hakan.

Det låter iaf som du har det trevligt!

Tata!

2009-01-13 @ 14:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0