Person 1

Tänkte jag skulle ta och berskiva en person jag känner varje gång jag bloggar, så länge jag har folk att skriva om men mamma brukar alltid säga "hur många känner du egentligen" så kan borde gå bra. Ni, om nu någon läser, är fria att gissa vilt på vem jag besrkiver, och tar något åt sig och kanske rent av illa upp så säg till. Jag kommer skriva Precis vad JAG tycker och tänker om personen.

Ok here we go, börjar med en ganska lätt. kommer bli svårare och mer personligare längre fram.

Kännt X stor del av mitt liv.
Jämngammal med mig
X är en av det som känner mig bäst.
X är ganska konflikträdd och undviker gärna konflikter så långt det går, både på gott och ont.
X är otroligt rädd för att såra folk och vill alltid väl, även om det vissa gånger blir fel.
Det är relativt lätt att störa sig på X, även om det för det mesta bara är småsaker och vi blir sams rätt fort.
X med 3 ord: Snäll, generös och mjuk.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet! =D

2008-12-22 @ 20:21:34
URL: http://adnilinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0