Person 3

Ok, efter lite tjat ska jag ta och beskriva en ny person.   X

Vi har kännt varandra större delen av livet
X känner mig oerhört väl och jag känner nog X minst lika väl
Vi har haft våre dispyter men inget långvarigt.
Detta är nog den enda personen som jag faktiskt tror jag skulle klara av att bo ihop med en längre tid.
X är bra på att komma på kul ideer och genomför dem gärna, inte bara massa snack.
X har lite svårt med spriten men öl är inget problem
X är väl kanske lite väl snäll ibland även om meningar som "skit ner dig" är standard.
X ogillar mycket kläder och undviker jacka så långt det går, som jag me andra ord.
X är musikalisk men kunde ändå inte läsa noter i början av gymnasiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0