Tjock = Liten penis?

Hade en otroligt roande diskution med en polare här om dan angående fortplantning och olika personers "utrustning". Det är ju ingen hemlighet att tjocka människor har ganska små könsorgan, jag pratar självklart om männen. (NEJ jag har inte sett min sambo naken för er som undrar) Varför är det så, räcker det inte med att det har svårt att få tjejer/ragg som det är? Ska det vara dåligt utrustade med? Är detta naturen/guds sätt att straffa peronerna i fråga. Eller är det tänkt som hinder för att föra tjocka gener vidare? Här hade vi vår utgångspunkt i diskutionen.

Ok, tjocka har för det mesta en liten penis, och vi kom fram till en möjlig förklaring på det hela. Men varför har mörkhyade jätteorgan? Är det för att öka sin population eller är det För stora och har nån liknande effekt som tjockisarna?

Vi kom även att tänka på asiater, och då främst kineser/japaner då många inte direkt tänker på Indier när man pratar om asiater. Även här, så som med tjockisarna, är redskapen ganska klena. Asiaterna är ju Ganska många och tanken slog mig att det kanske kör på kvantitet hellre än kvalitet. Eller är det för att tjejerna är välldigt "smått" utrustade eller vad man nu lite fint ska säga. Ingen erfarenhet av detta tyvärr så får återkomma med fakta om jag får reda på med.

Borta på andra sidan Atlanten har vi ju högst upp jänkarna, och med tanke på att ca 1/3 av USA's befolkning räknas som överviktiga kan vi väl placera dem i kategorin för "tjockisar", är vi överens om det? Självklart finns det undantag lika väl som det finns Danskar i alperna (hur danskarna får för sig att åka skidor när det inte har några berg ska vi inte ta upp idag).
Längre ner har vi ju mexicanare, chilenare, brassar mfl....har faktiskt inget vettigt att skriva här så får bli tomt.

Hur det ser ut lång uppe i norr, på Island och Grönland, vet jag faktiskt inte. Men med tanke på hur kallt det är konstant där finns det väl inte en ärlig chans i helvete att det kan jämföra sig med tex afrikaner. Sorry guys men det var nog inte tänkt att man skulle bosätta sig där från första början så där av blev det "straffade" av naturen/gud, om man nu inte gillar styva bröstvårtor vill säga.

Sen har vi ju ett litet underligt fenomen som heter Dvärgar. Här är min vetskap inte så stor men jag kan ju gissa och googla mig till att det ligger i lä. Känns ologiskt om hela kroppen skulle krympa, allt utom deras könsorgan. Så sätter nog storlek: Liten här och genom min och polarns gemensamma slutsats så är nog det värsta man kan vara en asiatisk dvärg. Då har man inte direkt oddsen på sin sida, för att få till det här snackar vi Extrem personlighet.

Vad det gäller oss, normalbyggda, nordbor/västeuropeér så ligger vi väl nånstans mitt emellan det flesta andra. Får väl använda det typiskt svenska ordet Lagom i detta sammanhang. Vad det gäller Sverige så vet jag inte om det är på gott eller ont, vi kvalar ju inte ens in på 10-top av det länder som har mest sex.

1: Storbritannien
2: Tyskland
3: Holland
4: Tjeckien
5: Australien
6: USA
7: Frankrike
8: Turkiet
9: Mexiko
10: Kanada

Känns skönt att man iaf åker igenom Tyskland på hemvägen så kanske man kan ta med sig lite hormoner hem till Sverige sedan. Är väl lika bra att ta Frankrike och Holland medans man ändå är i farten, så kan ni ju höra av er sen om någon vill ha lite hormoner.

Kommentarer
Postat av: MustaVeri

Så ska det se ut, bra jobbat! ^^

2008-12-29 @ 19:42:36
URL: http://mentalabuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0