Alzheimers

Sahlgrenska

Så då va de mer eller mindre klart att jag ska läggas in på Sahlgrenska 10 dagar i sommar. Ska in på information och sen undersökning i början/mitten av Maj och sen i Juni läggs jag in. Tydligen ska jag bli proppad med alzheimers-medecin som förhoppningsvis ska kunna ge folk med alzheimers bättre minne. Vem vet det kanske funkar på mig med, jag kanske får ännu bättre minne, nått att ta på fyllan eller när man pluggar till prov?

Vissa bieffekter finns så som illamående med kräkningar, ett djur har visat teckan på utslag på hals under föregånede tester och lite annat smått och gott. Men ibland måste man offra sig lite för forskningen och sen att jag får runt 25-28.000 får jag väl se som en bonus. Ska bli kul och spännande detta och sen har jag hela sommarn ledig för festivaler och annat roligt.


Ansökningar


Jag fick tummen ur röven och sökte lite utbildningar. Det blev fyra st fördelat på Lund, Linköping och Uppsala. Alla fyra civilingenjör med inriktning på miljö på nått sätt då jag känner att det är det jag vill jobba med framöver. Miljön är nått som vi måste värna om och inte klarar oss utan så där vill jag göra min instats. Nu återstår bara och se vad jag kommer in på.

---------------------------
Nalle Puh får bidra med dagens citat:
Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade aaaaaaldrig gjort det där... Hoppas du skojar väldigt mycket.

2009-04-15 @ 13:08:40
URL: http://silvander.blogg.se/
Postat av: Emoloj

SLUTA VARA SÅ BÖGIG!

Vem bryr sig om miljön...BAH!

Vi kommer dö i alla fall

2009-04-15 @ 17:25:29
Postat av: Bea

nalle puh kan vara rätt klok ibland:-)

2009-04-16 @ 12:44:36
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0