Ångest!!!

Ångest

Har lite smått ångest just nu. På onsdag ska ansökningarna till högskolan/universitet vara inne och jag är fortfarande inte säker på vad jag ska plugga. Jag har väl ett hum om det och det är Lund som står som lockar mest som stad iaf. Flest vänner där och sen även syrran. En riktigt härlig stad, om man bortser från att den ligger i Skåne, tur det flesta är studenter från hela Sverige. Det lutar åt en 5 årig civilingengörs utbildning data/fysik/elektronik...nånting...eller nått helt annat FAN att det ska vara så jävla svårt och finnas flera hundra olika. Vore enklar om det va som på gymnasiet att det fanns några st man kunde söka. Det är ju ändå nått jag ska läsa i 5 år och sen kanske syssla med i resten av mitt liv. Ska tänka till ordentligt ikväll och se vad jag bestämmer mig för. Får jag sen ett ryck och inte vill plugga utan göra en säsong till i vinter är de ju inte mer än att man tackar nej om man kommer in.


Påsk


För att ta upp nått roligare så har ju påsken nu passerat och det va den bästa påskafton på många många år. Började fint med brännboll och fotboll med ett glatt gäng nere på Lindås. Stekte lite i solen me korv och bröd som tilltugg för att sen bege sig hemmåt. Efter en snabb dusch promenerade jag mot Johanna men hann bara halvvägs innan jag blev uppplockad och full fart iväg till thn och Johnny. Kvällen slutade sen på ett ganska udda ställe där jag inte jag trodde jag skulle sätta min fot på sådär en 10-15 år iaf...Stålverket. Johan, Evelina, Isak, Emilia, Viktor, Bappel, Kotten mfl utgjorde sällskapet vid bordet och mycket bättre hade det inte kunnat bli.
Tack alla för en helt underbar påsk

(bilder kommer)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ujujuj, låter som det börjar bli bråttom med att göra stora val här i livet :)

2009-04-13 @ 23:49:16
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0