Flyttstädning

Fy fan va tråkigt det är att flyttstäda, och hur mycket skit kan man egentligen samla på sig på knappa 3 år. Nu är iaf nästan allt ute och imorn ska jag flytta det sista och ta och städa ur den ordentligt. Sen blir det en stor belöning i form av valborg nere i Lund hos syrran med Timon och Satan. Trion går påt igen.

Har vart lite dålig på att uppdatera på senaste, en hel del tankar som far genom huvet och livet är lite rörigt just nu. Ska bli skönt när lägenheten är borta även om jag kommer sakna den, sen ska jag bara göra mig av med bilen me vilket kommer svida ännu mer men ger iaf lite klirr i kassan. Om någon är intreserad av PewPew så är det bara att höra av sig.

Kommentarer
Postat av: Johan Axelsson

Tjenare Oscar! Pew pew alltså, du får 500 kr för den, så tar jag den. kan ju behöva en slit o släng bil under juli månad :)



Hoppas det blev bra i lund igår!! själv va man raggarbils-chaufför :)

SPD

2009-05-01 @ 14:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0