Min nyckel är borta.

På nått jävla vänster så försvann min nyckel igår efter innebandyn. Jag tog med den upp från A-hallen men väl hemma sen va den borta. Direkt tillbaka till A-hallen och kikade både omklädningsrum och i hallen men ingen nyckel. Va även där en sväng idag och letade lite men utan resultat. Förhoppningsvis ligger den i Roggans bil då det va han jag åkte hem med, men om inte så vet jag inte vart den är så länge ingen tog den igår, men det hoppas jag verkligen inte då det bara va "polare" där.
Blev till att hänga med Johanna och Mangus igår och kolla på Robinson och käka varma mackor, tummen upp till er två. Fick sen låna Magnus lägenhet så jag hade någonstans att sova. Idag fick vi ringa hyresvärden så han har låst upp lägenheten åt mig men jag har ingen nyckel att låsa med så jag kan inte lämna lägenheten istället.

Idag kommer syrran hem med, ska bli riktigt kul då vi inte setts sen den 24 jan om jag inte minns helt fel. Haha får väl se vart hon ska bo bara då jag tagit över hennes rum. Julia har för övrigt en nyckel med sig så efter kl 22.00 ikväll kan jag lämna lägenheten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0