Sälen.

Idag mitt under en föreläsning så ringer mobilen, klickar som alltid under föreläsning men de rigner igen. cissi för andra gången irad så jag tar och ringer upp i pausen. Blir helt överlycklig då hon undrar om jag vill me henne, Johanna och Timon till Sälen en snabb sväng imorn (torsdag). Duggan får väntar och alla föreläsningar denna vecka skiter sig men vad gör man inte för sin passion. skiåkning står för dörren.

Ska bli gött med några sista dagar detta året även om jag fått åka 2 månader så är de inte tillräckligt och jag vet inte hur jag ska klara mig om jag börjar plugga och ska leva som fattig student då skidåkning tyvärr är långt ifrån gratis :(

Jaja, Sälen here I come ;)

Dagens citat får bli från Free Radicals:
Det är lutet alltså, släpper du på så dundrar du ju åt helvete på direkten, kan du inte hålla igen så så så hamnar du ute i geografin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0