13 dagar kvar i Vänersborg

Nu börjar det verkligen närma sig, bara 13 dagar kvar tills jag lämna vänersborg, möjligen för gott. Jag får väl säga att jag blivit lite lugnare efter att jag fick tag på lägenhet, men jag känner verkligen att tiden här hemma inte räcker till. Försöker verkligen träffa folk nu innan jag sticker, vem vet när jag får träffa er nästa gång. Ganska fullt upp denna veckan, och så hoppas jag på Stockholm i helgen, men nästa vecka har jag nog lite tis så hör gärna av er om ni vill hitta på nått, dra en fika eller vad som helst.


Jag "bor" för övrigt i Johanna och Satans lägenhet några dagar nu och vaknade upp idag av att En stor hylla föll ner imorse helt utan vidare, höll på att skita ner mig och fick dammsuga soffan efter glasspliter och jord halva morronen men jag kom ju upp tidigt iaf.  Grymt glad att hylla inte trillade ner igår kväll, då hade kanske både jag, Emelie och Frida blivit ett huvud kortare.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Kom till mig på onsdag! Utflyttningsfest och Hammerfall på kvällen. Vi har två lägenheter alla kan sova i. np

2009-08-10 @ 20:27:26
URL: http://www.myspace.com/13epii
Postat av: Hanna

vad snällt att du kmr sakna mig lite iaf ;) haha. men vi kmr ner och hälsar på t hösta :D eller jag åtminstonde.

2009-08-12 @ 11:23:34
URL: http://hannooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0