Dag 6 - Lugn kväll me syrran, Lina mfl..

Skulle bli en riktigt lugn kväll igår och det blev det med, relativt iaf. Låg hemma och hade tänkt kolla på film ochbara slappa hela kvällen, menrunt 10 ringde syrran och undrade om jag inte ville va med och festa lite med henne och hennes vänner. Drog hem till Lina, där det fanns en del kända ansikten, Johan och Linas pojkvän bland annat. Visade sig att Linas pv, som jag tyvärr inte minns namnet på, jobbar ihop med fader Ydenius, där ser man.

Tyckte jag kände igen en av killarna på festen, och efter nån timme säger personen. "ursäkta men kallas du för PorrOrre?" haha då har han suttit och funderat över om det va jag som va PorrOrre och han tyckte det va skittufft att vara på samma fest som mig, att jag borde vara stolt som har "gjort mig ett namn i Vänersborg" som han så fint sa det. Tydligen hade han sett mig utanför Lyktan i vargön för sådär 7 år sedan och kände igen mig sen dess. Han hade hört om alla Fåggels fester och galningarna Wennerdahl, Max, Isak mfl.

Dagens citat.
"Jag trodde det va för Rogers skull hon slutar snusa"
// Vår allas älskade Lollo.

Kommentarer
Postat av: Rowg

Tro fan det va för min skull haha, tänk va valp ögon och sprit kan göra :D

2009-08-30 @ 18:08:50
Postat av: Frida

Det ÄR för Rogers skull.(?) hi hi...

Älskar dessa valp-ögon. ;)



Puss

2009-08-30 @ 19:25:47
URL: http://fridaflyger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0