Fy fan vad jag kommer sakna er!!!

Saknad.
Jag har inte tänkt så mycket på det innan, har nog inte velat heller, men fan vad jag kommer sakna mina vänner när jag flyttar nu. Är ju inte så att jag ska flytta till andra sidan jordklotet men 40 mil är ändå en bra bit från sina bästa vänner. Blev ett litet serious talk med Satan igår på festen, och FY FAN vad jag kommer sakna dig. Att bara kunna knata över till sin bästa vän och tjöta massa skit, dra en film eller lira lite magic. Du betyder oerhört mycket för mig och har alltid ställt upp när det vart nått, oavsett vad det gäller, allt från stöd när man har det svårt till körning och till och med lån av lägenhet. Ni andra vänner är självklart inte glömda men som sagt så är det en viss person som står mig nära som jag kommer sakna lite extra. Nu blir det ingen resa för oss till Lund på valborg längre men jag räknar starkt med att få besök varje år. =)

Sen finns det även en till person som jag av många skäl kommer att sakna. Du vet själv vem du är och du har en speciell plats i mitt hjärta. Hoppas du flyttar efter, oavsett vad skälet blir.

Festen.
Förfest här i lägenheten igår, blev en riktigt riktigt lyckad fest med många nya och gamla ansiktet. Festade med folk jag aldrig festat med innan och vissa man inte träffat på många år vilket va riktigt kul. Drog vidare till "festivalen" och Arvingarna där vi slog oss ner vid familjen Alfredsson, vet inte riktigt va de tycker om mig nu men Jag hade jävligt kul iaf och det tror jag Hasse hade med. Fortfarande ganska fundersam över dissen igår, blev jävligt förvånad faktiskt och vet inte riktigt om jag förtjänar den! Gör jag det?
Kvällen slutade i lite mer serious talk, nått som jag tror jag behövde. Tror det va bra att jag fick ur mig det jag fick ur mig även om det kanske blev lite väl seriöst där på vägen hem.

Dagens citat:
Yeessssss (internet)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kommer sakna dig osci! :( <3

2009-08-03 @ 19:52:31
URL: http://hannooh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag kommer saknar dig Osci! :( <3

2009-08-03 @ 19:53:12
URL: http://hannooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0