Imorn smäller det.

Imorn bär det av till stugan och då jävlar. Fixade lite underhållning till festen igår natt med 2 kära vänner, en spännande kväll men mycket skratt, tissel och tassel. Blir inte riktigt så många som jag räknade med från början men det blir nog bara bra tror jag, så blir det inte sånt Jääävla drag.  Visserligen har jag en hel del kansken så vi blir nog en del trots allt, tillräckligt för en brakfest. Vill folk basta så kom gärna tidigt så vi inte är aspackade 12 på natten och bastar. Jag kommer att åka upp runt 2-3 så när som helst efter det är folk mer än välkomna, vill ni ha vägbeskrivning så hör av er, det är jävligt lätt att hitta.

Just det ja. jag har fått tag på en lägenhet i Lund nu så nu är det klart inför flytten. 17 dagar sen är jag borta 5 år, ska försöka träffa så mycket vänner det går innan jag sticker, men blir tajt om tid, vill verkligen hinna med Stockholm och.

Dagens citat:
Har jag inte tagit studenten då?  //Evelina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill du träffa Hanna innan du drar?

2009-08-06 @ 13:26:40
URL: http://hannooh.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Jag är ju inte dum....men har jag inte tagit studenten då?" Hahaha! Det kommer bli ÅRETS citat.



Tata

2009-08-06 @ 14:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0