Maria går till lophtet

Se så fina sånger vi lär hos här under nollningen -09


Maria går till Lopthet, och på dess gröna vall.
Där träffar hon en herre, i smutsvit overall
Han sa jag går Elektro, och jag är ganska full.
Följ med mig hem till Delphi så ska jag ge dig ditt livs wok (? ett annat ord borde passa bättre ;) )

Maria bara svara, "Den går jag inte på"
Jag litar en på grabbar, som går på LTH
Men mannan bara skratta, berisad av sin gin.
Nu är jag trött på cybersex, nu ska jag logga in

Maria låg i gräset, och sära sina lår.
Och mannen la sig ovanpå, hon viska tyst "Du får.."
Men han var oerfaren, och kondomen kom på glid.
Det var en fumlig sexdebut, Maria blev gravid.

Och nio månader senare, så föddes deras pilt.
Han växte upp blev stor och stark och ville leva vilt.
Han sade till sin fader: "Jag vill supa och bli rik!"
Han svara åk till Lund min son och läs ELEKTRONIK



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! helskön, men du....fan ta dig om jag kommer till lund och du har bytt ut kragen....

2009-08-26 @ 10:58:45
URL: http://fridaflyger.blogg.se/
Postat av: Bea

hahahaaaha.. Rätt bra faktiskt ;)

2009-08-26 @ 18:27:47
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: Mono

Det du behöver oroa dig för Frida är att Oscar ville byta backfick med mig ...

2009-08-27 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0