Partaj i stugan

Har ju lovat mina kära vänner att ha en favorit i repris från förra året och ha en stor fest i stugan och nu ska det äntligen bli av. Sitter och spånar lite på vilka man ska bjuda in, har redan bjudit in en hel del. Blev en snabb lista på 27-28 pers fått några återbud pga jobb och annan skit så de ska fyllas ut me ytterliggare några till. Grymt kluven på hur jag ska göra faktiskt, finns så många man vill bjuda men som inte "får plats" och sen folk som man kanske inte Borde bjuda. Jag är grymt bra på att glömma bort folk me, så hör gärna av er om ni är sugna så får vi väl se ;) Ni som blivit bjudna får självklart ta med respektive med, men meddela gärna isf.

Blir det 4 B:na som jag och Johan (har ja för mig?) sa Bad, Bastu, Brudar och Bärs. Kommer bli en toppenkväll. Tyvärr har vi inget nät i stugan så om någon vill köra spotify så får ni ta me mobilt bredband själva. Men det finns gott om vatten att bada i och sängplats till iaf 12-14 st och sen får ni väl släpa med er madrasser och sovsäckar och boka golvplats för det har vi gott om. Det GÅR att åka buss till stugan men man kan få gå 3-4 km i värsta fall eller bli upplockade av nån snäll på festen, om vi har några nyktra ;) men är ju smart att styra upp bilar så långt det går. Säkert några som kör hem med på kvällen så det löser sig alltid.

Ska se om jag kan få ner några långväga Stockholmare med men det kan bli lite osäkert, annars har vi alltid finbesök från Varberg.

Dagens citat:
Jag har ju balsam i hela hålet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0