2 veckor kvar

Nedräkningar
Mycket olika typer av nedräkning just nu faktiskt. Just nu är det mindre än 2 veckor kvar till tentavecka, och lite kortare tills jag, jonas, johan och jimmy drar till tyskland. Satt och skrev en lista på vad jag tänkt köpa, den landande på 12 liter sprit, 10 flak öl och 1 flak burn. i runda slängan 2500kr kommer det att landa på men får räkna med 3000 då man altid köper mer när man väl är där. Lite vin är alltid bra att ha hemma med, som brudöppnare om inte annat haha.

Är även bara 18 dagar kvar tills jag och jonas sitter i förstaklass på väg hem till Vänersborg. Lite delade känslor om hemgången, men många av mina vänner är sjukt saknade och ni vet mycket väl vilka ni är. Saknar er så jag blir galen och ska bli grymt kul att komma hem till er igen. Riktigt skoj att Niclas kommer hem me, och jag lovar dyrt och heligt att det blir hunnebergsbacken om det finns snö.

22 dagar till julafton me, mitt första firande av julafton på 3 år. Iår ska tydligen Elin vara me och fira jul med oss, lite udda men du är så välkommen så. Lite omväxling förnöjer bara. Julafton har dock inte varit desamma sen vi tog bort Sally och på sätt och vis har de vart skönt att inte firat jul för att slippa bli påmind om det. Men det är rätt förbi nu och man kan istället se tillbaka på allt med ett leende på läpparna.

You are sadly missed and will never be forgotten.




Spion
Jag har även fått en spion på halsen ser det ut som, så Bun om du läser detta.
I know you are out there, I will hunt you down...hard.


Denna fina bild satt på högstadieskolan som jag och jonas jobbade på här om natten. För er som inte är så insatta kan jag berätta att detta är Towelie (eller Towelieeeeeee) från South Park, en högteknologisk handduk som är otroligt smart men måste röka på för att komma på bra ideer. Att ha denna i på väggen i en skola känns måttligt genomtänkt men det är samtidigt grymt roligt.



Dagens citat:
"Jag leder inte världens mest briljanta regering"

/Göran Persson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0