Första banden till hultan.

Hultan är ju lite av en tradition, även om man kanske är lite äldre än de flesta där vissa år. Men nu har iaf det första 4 banden släppts och dessa är Kent, Familjen, Maskinen och Shout out loud. De tre första banden tror jag inte behöver nån närmare presentation så alla är svenska och ni säkerligen har hört talas om dem och kan nynna på nån låt, vem kan Inte "Alla som dansa" med Maskinen och "Det snurrar i min skall" med Familjen tex.

Shout out loud är även dessa svenska men kanske lite mer okända och jag hade aldrig hört talas om dem innan, men gillar man (indie)pop så tror jag det faller en i smaken faktiskt, men är nog inget jag prioriterar framför några kalla öl i solen eller under en presenning i regnet om det nu blir så, men man gör det bästa av situationen och hultan är alltid hultan. Nästa år ska jag försöka få ett "ligga med killar-band" av Mats me, så man kan vara lika cool som honom men det kommer bli svårt.

Hoppas på mångabra bandsläpp innan sommaren, om inte annat så lutar det år Sweden Rock med hårdrocksgänget från Vargön...och lite runt om. Isak, Johan, Niclas, Max, Viktor mfl mfl mfl hoppas verkligen det blir av, senast vi va iväg ihop va Gates 2006 tror jag.


Dagens citat:
Om kärleken vore värdelös bara för att den inte varar för alltid, vore livet värdelöst av samma skäl.
/Per Wästberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0