Home sweet home.

Vaknade nu på morronen med ett stort leende på läpparna, de enda jag har att klaga på är väl att vi åkte från 30-35cm snö till...1 cm? och det snöar faktiskt fortfarande i skåne, men men det är ju iaf kallt här nått annat kan man inte säga. Sover i min gamla gamla säng över lovet nu, den jag har när jag bodde i Vargön. Helt jäkla otroligt vad en säng kan göra försömnen, måste verkligen fixa den där hemma eller va säger ni som har testat på den, tycker ni den är mjuk och go? :D

Idag blir det shopping me Satan och Mono, sen får vi väl se lite vad som händer, ska försöka ta mig ut till Vargön en sväng me och säga hej till diverse människor. Anna vill nog ha sin plattång me om jag fattat det rätt så den ska hon väl få så slutar hon tjata sen, för er som missat de som högg anna av sig halva fingret igår när hon skulle pilla loss en köttbulle ur en liten låda ur frysen....med en matkniv. High Five.

Dagens citat får Nalle Phu stå för (igen):
"En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket"


Eftersom Bea la upp så fina julsånger tänker inte jag vara sämre.
Men jag vet En person som kommer bli galen på låten, men den är fin.


Kommentarer
Postat av: Arga Anna

Du tycker precis som min mor alltså inte synd om mig!!! Alla bara tycker jag är klantig och rolig... och jag ringde till dig och grät. URS!

2009-12-22 @ 00:15:51
URL: http://silvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0