I hail Satan.

Lovade att jag skulle skriva klart det jag började för 2 dagar sen, innan jag blev avbruten av Plupp.

Jag skulle kunna nämna hundratals bra och mindre bra ideer jag och Satan har haft och även genomfört dem, otroligt roliga stunder som jag inte skulle byta bort för allt i världen. Vi har väl självklart även haft våra stunder där vi vart mindre glada på varann. Men våra sk bråk är ändå ganska underhållande. Oftast är det på fest, vi går ut från huset jag som blir arg på Satan och skriker lite på honom, sen tittar vi på varann helt tysta ger varann en kram och går in och tar en öl ihop.

Du är nog den personen som känner mig bäst av alla jag känner, även om du inte kännt mig längst så känner du mig helt klart Bäst. Som när man ringer till dig och måste berätta en grej och innan jag hinner säga mer än "jag måste snacka me dig om en grej" får jag "NEEEE, NEEEEE, jag sa de hela tiden...NEEEEE" tillbaka. Du visste direkt va de handlade om, och ska jag vara ärlig så önskar jag såhär i efterhand att jag lyssnade på dig från början, men alla gör vi misstag.


Våra härliga roadtrips till Stockholm, Lund, Varberg, Hultan, (hem från) Österrike mfl. Haft några sjuka stunder uppe i Stockholm vill jag lova. Det är ta mig fan bara DU som på fyllan kan försöka ge bort din jacka och 20 kr på krogen och sen när du nyktrat till inte tacka utan skälla ut mig för att jag stoppade dig :D

Minns du gången vi satt och kikade film och du sa "uuuhaäaäea" och jag visste precis va du menade och av en ren reflax sträckte över lite

För att inte tala om alla gånger vi suttit och snackat skit på Alloys om diverse människor, diskutera känslor och minnen. 2-manna fyllorna efter jobbet brukade vara ganska oslagbara stundtals, va mer behöver man än EN riktig vän på fyllan, sen spelar inte mycket annat nån roll.

Vem skulle jag annars ringa och ta en promenad mitt i natten me när man är riktigt ledsen, vem lyssnar annars så bra som du och ger så bra råd, som jag nu lärt mig följa? Det är grymt tomt utan dig här nere och du anar inte hur mycket jag längtar hem till jul nu. En vecka kvar exakt idag sen ska jag plocka upp dig så kör vi raka vägen till donken och snackar skit :D


Dagens citat:
"Jag får ta av mig glasögonen, jag ser ju ingenting"
//Magnus kör bil mitt inne i Stockholm utan att se.

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, vad är det komiska i THC? :P

2009-12-13 @ 17:00:57
URL: http://carolinelantz.blogg.se/
Postat av: Link

Det bögigaste jag har läst någonsin!

2009-12-13 @ 20:43:54
Postat av: Oscar

Link: Jag sitter iaf inte och lipar på fyllan för att min vän är på språkresa i 10 dagar :P

2009-12-13 @ 22:58:20
URL: http://clay.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahaha I like it ! :D ;)

2009-12-14 @ 20:47:51
URL: http://carolinelantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va nice skrivet...ens bästa vänner e de som stöttar en i ALLA och ja menar ALLA lägen. Ja har tre av dessa faaaaaaaaaaaan de e nice. DE ÄR ENS RIKTIGA VÄNNER!

2009-12-15 @ 20:37:38
Postat av: Anonym

OJ förra kommentaren va jag http:/skumtomten.blogg.se



MY THREE CLOSEST FRIENDS I LOVE U!

2009-12-15 @ 20:39:27
URL: http://skumtomten.blogg.se/
Postat av: Lollo

Naaaaw! SATAN IS THA MAN!!!

2009-12-16 @ 09:50:23
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0