Jul närmar sig me stormsteg.

Nu är de bara 8 dagar kvar till jul och 4 dagar tills jag och mono åker första klass hem till Vänersborg. Det ser ju till och med ut att bli en vit jul även iår för mig, men kanske första vita julen i Sverige för mig på ganska många. Till och med Skåne har fått sin första snö, folk här kollar undrande på det vita guldet som om det vore från en annan planet. Folk tycker som vanligt att jag är knäpp som kommer genomblöt efter en cykeltur med ett leende på läpparna.

Jag har tänkt att dra ihop ett redigt pulkarace i mellandagarna me för alla som är sugna. Vi drar upp och åker på hunneberg, där finns en fin och brant backe att åka i. Så det blir pulka, glögg och pepparkakor för alla som är sugna. SJälvklart får vi fixa någon form av tävling där vi utser en vinnare, vare sig det är den snabbaste eller den som skadat sig mest, för känner jag denna backen rätt så är skaderisken ganska hög ;)


Dagens citat
:
"Jag kom på en sak igår, min mormor och morfar, det är ju min mammas föräldrar"

// Ingrid - Österrike 2007/2008.

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG ÄR PÅ!!!

2009-12-16 @ 20:49:26
URL: http://silvander.blogg.se/
Postat av: Niclas

LÄTT!

2009-12-17 @ 10:32:05
URL: http://aforanka.blogspot.com
Postat av: Anonym

Dagens kommentar är legendarisk! Ingrid is the shit! ;)

2009-12-18 @ 21:38:37
Postat av: Oscar

Haha ja Ingrid gav oss en del sköna skratt och skaningar på huvet de där månaderna. =D

2009-12-21 @ 11:49:41
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0