Min egen julklapp.

Igår beställde jag och mono var sin fin liten Dingoo. Ska bli riktigt kul att få hem den och se om den är nått att ha men det hoppas jag verkligen, jag har bara hört gott om den än så länge iaf. Hoppas bara den dimper ner i brevlådan innan man åker hem till vbg bara annars måste jag ju vänta ända till efter jul innan jag får den :(

Imorn bär det av till Tyskland, får väl se om danska tullen släpper igenom oss nu när det har stränga bevakningar i och med klimatmötet i Köpenhamn. Nu ska jag till skolan och plugga lite iaf, tentaångesten är här igen som en stor klump i magen.

För övrigt är det en väldigt speciell dag idag, men ska skriva mer om det sen när jag har lite mer tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0