Min jul ska inte vara ful

Nu är man äntligen hemma i vbg då, otroligt skönt måste jag säga. Jag får väl se lite hur länge jag stannar men det blir nog runt 10e jan jag sticker hem skulle jag tro. Har allt hunnit me lite sen jag kom hem.

* Överby med Mono och även Magnus va me oss en liten stund innan han skulle iväg och äta.
* Sångarstridstittande och kycklingätande på spökvinden med Anna.
* Magic och chokladätande hemma hos Satan och Johanna.
* Julklappshandlande me pappa och systeryster.
* Filmkväll och kaffe hemma hos Emelie <3
* Julgranskllädning me mina kära syskon.

Får se vad som händer idag, ska nog iväg en sväng till stan och kika på skor. Ska även slå en pling till Viktor när han vaknat och se om han är sugen på att festa loss på juldagen. Vet inte exakt vart det bär av men är lite sugen på att hänga på syrran och folket till Swania, men vi får väl se lite vad folket tycker.

Hinner nog inte pulkaåk idag tyvärr och kanske är bra det då jag antar att många har mycket att stå i. Men funderar på om man inte ska ta det på juldagen som "förfest" kanske, tidigt på förmiddagen me glögg i backen och tusen hål i nacken. Då blir Anna glad me haha.

Dagens citat:
Om man vill ha eld, får man tåla rök


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0