Nyår och...ja vad?

Nu är det bestämt att jag hakar på till Randhemsvallen på nyår. Folk tjatade från alla håll och kanter och jag vill verkligen fira nyår med mina kära vänner. Så det blir tyvärr inget stockholm nu över lovet, men ska allt åka upp i vinter/vår och hälsa på er där uppe. Det kommer bli en minst sagt intressant nyårsfest måste jag säga, av flera anledningar, men jag ska iaf gå in för att ha kul. Får väl se om någon håller sig tillräckligt nykter för att skjuta upp fyrverkerier vid tolvslaget sen på natten.

Ska försöka få till ett vinterbad me innan jag sticker hem till Lund igen. Evelina va inte sen på att haka på nu när hon inte behöver vara lika rädd om sin hals längre, Johan tar jag för givet att han är på, Mono har ingen talan utan är självutvald, Niclas har redan tackat ja, Isak va ju me senast så jag kan väl räkna med honom me kanske. Om fler folk är sugna så är ni oerört välkomna att bada med oss. Allt hänger på om vi kommer igenom isen, som många vet har vi haft ett misslyckat försök för några år sedan.

Jag kanske drar tillbaka till Lund ytterliggare lite tidgare än tänkt igen, den 7e ser det ut att bli nu. Jag måste tyvärr ner och plugga samtidigt som det finns annat där nere som lockar :)



Dagens citat blir lite inspererat av nyårslöften:
"Det bästa sättet att hålla sitt ord är att inte ge det"



Bild tagen förra våren =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0