Plupp retar världen.

Plupp goes fucking with queen evil.
Haha här om natten roade sig Plupp med att dra iväg ett sms till en viss person uppe i Stockholm, nått som tydligen tog hus i helvete. Hon fick sen en del arga sms och blev till slut hotad över telefon. JAg känner mig lite skyldigt i detta men kan verkligen inte låta bli att skratta.


2010

Idag är det sista dagen på detta året, ett år som gått skrämmande fort, så som åren har en tendens att göra nu för tiden. En ganska enkel förklaring till att åren nu för tiden går så fort är väl för att det är mindre del av mitt liv, nästa år som går kommer vara en 1/24 av mitt liv, medans när jag va 6 år så va de en hel 1/6 av mitt liv och antar att de kändes mycket längre. 
Helt galet att man fyller 24 år 2010. Hur ska man för övrigt säga 2010. En bil som va gjort 2009 va ju en 09a. men ska man säga en 10a till en bil som görs nästa år. Och ska man säga 10-talet, vi står inför ett stort dilemma.


Nyår.

Ikväll blir en kväll jag länge INTE sett fram emot kan jag ju säga, hade helt andra planer från start för att slippa fira nyår i vbg, men eftersom priset på tågbiljetter ligger på runt 1000kr enkel väg till Stockholm och mina vänner tjatat så så har jag inte så mycket till val kanske. Får göra det bästa av situationen och har lovat en grej dyrt och heligt till Satan.


Hemresan.
Jag kommer nog att åka hem tidigare än tänkt...igen. Från första början va de 12-13e som gällde, sen blev det 10e efter de 7e och nu åker vi nångång mellan 4-7e skulle jag tro. Måste verkligen ner och plugga samt att lite andra saker lockar me. Men jag kommer ju hem igen den 29e jan tror jag bestämt, då blir det sälen med delar av gänget. Backarna är ju en fis i rymnden jämfört med alperna men de blit vad man gör det till och jag tror vi kommer få grymt roligt.


Gott Nytt år.

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG ÄR MED!!

2010-01-03 @ 19:17:25
URL: http://hannooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0