Skit...

Mattetentan gick väl ungefär som jag hade räknat me, att de ska vara så förbannat svårt att bara läsa på Rätt grejer nån gång, självklart kommer sånt som jag inte räknat på, så mitt pluggande kändes rätt meningslöst. Men får ta och spika omtentan istället.

Kom hem nu och tänkte pigga upp mig lite med god mat, en kall öl eller två och lite bra musik. Så får jag denna länken till en film, en film som personen tyckte jag borde se. Visst detta kan vara nått av de vackraste på länge, men inte gjorde det mig direkt glad. Tvärtom drar de upp massa känslor och minnen. Alla djurälskare SE denna filmen, men jag utfärdar en liten varning.

 

Såg nu att premiären för "Where the wild things are" har blivit uppskjuten i Sverige till den 29 jan, en hel jävla evighet, detta är vad jag läste om den precis.

Where the wild things are.....var fullständigt överjävligt bra. Jag har lite svårt att andas, jag har nog aldrig sett en sådan här film någon gång.

Såg den igår, det kan ha varit den tystade 1½ timmen som har upplevts mellan mig och min polare.

Man blir ju inte direkt mindre sugen att se den efter detta. Men ska man behöva vänta lite över 1 hel månad till, men vill ju gärna se den på bio och inte ladda ner den, så får nog snällt vänta.

 

Dagens citat:

"Miriam kan nog vara den nördigaste personen jag träffat" //Jonas om våran vän Mirian.


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaaw man blir juh alldeles rörd! <3

/ mirre

2009-12-18 @ 14:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0