Vaccin.

Vaccin och gamla gubbar.
Jag och mono va och vaccinerade oss igår för er som inte redan listat ut det. Blev mottagna av två trevlia tjejer, en snygg och en lite mindre snygg, vid ingången som bad oss fylla i ett litet papper och sen va de bara att få sin spruta, dricka lite sagt och äta kakor och sen gå tillbaka till skolan.

Jag måste säga att jag lärt mig nånting genom sprutan igår och alla de sprutor jag fick på Sahlgrenska. Om man får välja vem som ska ge sprutan ska man sikta in sig på en man, och ju äldre desto bättre. På Sahlgrenska satte de nog nålen i armen kanske 20 gånger på mig totalt och vissa gånger gjorde det jävligt ont medan när "gubben", som jag tyvärr inte minns namnet på (Bertil?), satte nålen i armen på mig kände jag inget alls. Samma va de igår, jag prickade in den äldsta gubben jag såg i rummet. Eftersom jag inte älskar sprutor så kollade jag bort och jag kan helt ärligt säga att jag inte kände Alls när han stack mig, inte föräns han drog ut nålen kände jag av vaccinet som började värka i armen men nålen kändes inte det minsta.
Så dagens tips, ska ni ta en spruta, be en gammal gubbe göra det.




Elektroniken.
Fick idag en länk till en sida som faktiskt förklarar elektroniken på förstålig engelska och med bra bilder och underbara exempel så nu börjar jag faktiskt förstå lite om "tau" och allt va de heter. Måste sätta en 4/5 poäng imorn på labbförhöret för att slippa göra tentan, eller rättare sagt automatiskt få ett G. Isf har jag bara mattetenta att oroa mig för om 2 veckor. Håll tummarna för mig.


Dagens citat:

"Kvinnor klagar över att de bara får 85% av mannens lön, men va fan det har ju sin egen lön med"



Eftersom det blev vaccin så är jag bara tvungen att lägga upp denna filmen igen för er som missat. Kan inte sluta skratta åt den.

Kommentarer
Postat av: Kristofer G

haha, han är grym den grabben:P Fast du och måna satt väl och höll handen kanske?;)

2009-12-04 @ 15:59:43
URL: http://kriztofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0