Dikeskörning.

Fick detta medelandet av Johan för en stund sedan

"Har 2 spekulanter som är intreserade, men måste fixa spolningen först bara.

HAHAHAHA, det va inte igår som man fick plocka upp dig ur diket, med trasig spolarvätskebehållare som följd. får bannemig se om viktor har kvar några kort från detta härliga tillfälle. ha det gött, sladdkungen! ;)
/johan"


För att göra en lång historia kort så vad jag och Emelie Bohman upp på berget för ca 3 år sedan med PewPew. Det va min och PewPew's första vinter ihop och vi va väl inte riktigt vana med varandra och speciellt inte med vinterunderlag. Hade vart och plockat upp Emelie i Vargön och vi skulle bara ta en sväng på berget i brist på annat. Upp på halleberg och kom till en fin raksträcka, det gick inte så fort men blev distraherad av nått Emelie gjorde eller om det va stereon som trilskades. Iaf bilen drog åt vänster och så for ena däcket kommit utanför väggrenen va diket ett faktum. Vi gled fint ner och kom inte upp på egen kraft utan fick ringa Johan. Han och Viktor kom och jag har nog aldrig sett två vänner så nöjda. =D

Efter mycket tankeverksamhet och manlig handling så fick vi upp bilen utan några större skador, dock gick min spolarvätskabehållare sönder och den har varit trasig sen dess. Men jag har klarat mig fint utan spolartvätska, som ändå bara smuttsar ner naturen, och gått igenom 3 besiktningar utan några som helst problem.


Dagens kloka:

Vänta inte på den stora lyckan
så att du missar den lilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0