Emelie

Det vore en lögn och säga att jag inte saknar dig. Men jag står fast vid vad jag sagt och jag står fast vid mitt val. Ibland måste man göra val även om det gör ont på ett eller annat sätt. Vi har haft sjukt kul ihop och de är få personer som är så kul att dansa med som dig, men jag tar inte hur mycket skit som helst. Nånstans sätter man en gräns och jag har satt den gränsen här.

You and me
We used to be together
Everyday together always
I really feel
That I'm losing my best friend
I can't believe
This could be the end
It looks as though you're letting go
And if it's real
Well I don't want to know

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag lämnar din blogg med ett stirrande och förvirrat ansiktsuttryck i alla fall.

Nu kommer verkligen "U said w00t" bra till användning. Jag menar verkligen: U SAID W00T?!

2009-02-28 @ 10:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0