Familjen på plats.

Så då har 10 dagar gått och familjen är hemma igen, iaf de jag bor med, så nu är det slut på lugnet. 10 dagar har gått välldigt fort och har inte hunnit göra så mycket som jag hade hoppats på men lite blev det iaf.


Hade en ritkigt fin ölprovning ute på Hisingen hos Viktor i fredags, 14 olika öl blev det till slut och Sandras tips om Amstel stod sig riktigt bra =) Sen begav vi oss in mot stan för utgång på Gretas och för att träffa Bella men Johans "attitydsproblem" gjorde att vi aldrig fick komma in. Eller ska man vara petig fick alla komma in utom johan så nästa gång får han allt stanna hemma.

Igår blev det innebandy på hög nivå. Sata, Timon, Bodd, Kajsa, Kaggen och jag brännde många många mer kallorier än vad man kan få i sig på en dag, tyvärr kunde jag inte följa med ut på krogen och ta igen. Ångrar ganska mycket att jag inte följde med som chaffis, men får bli att tag igen sen. Hade en riktigt bra kväll ändå, Bea kom förbi och vi hade ne trevlig kväll här, Bea ringde till Mr: okänd och hade ett timmes långt samtal, jag klagade inte då jag va rätt trött och fick mig några minuters sömn. Sen behövde jag inte heller köra folket hem från krogen och gick och la mig och sov som en stock.

Nu hinner jag inte mer då det är andra halvlek i matchen IFK Vänersborg - Kungälv. 2-1  än så länge och mycket står på spel. Får se om jag gör ett genomtänkt inlägg senare ikväll.

Dagens tänkvärda citat:
Du har inte ärvt jorden av dina föräldrar.
Du har fått låna den av dina barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0