Huvudvärk.

Måndagar: Usch vad jag ogillar måndagar. Haft ont i huvet varje måndag i 3 veckor nu, är väl hjärnan som får en shock efter helgen då den måste arbeta i skolan igen. Inget verkar hjälpa heller, ätit ordentligt, druckit, tagit ett varmt bad (vilket va första badkarsbadet på 2.5 år) och tryckt alvedon men fortfarande är huvudvärken bestående. Blir nog till att lägga sig tidigt, läsa några sidor i sista delen i Millenium-serien. Första filmen har ju preimär på fredag, får förhoppningsvis råd och drar dit med Jonas eller nån annan som läst boken och är intreserad :)

WoW: Funderar på om man kanske ska börja lira lite wow igen. Måste faktiskt säga att jag saknar mina vänner runt om i Sverige, kanske inte själva spelet i sig men just stämningen när vi lirar. Men jag har ju ändå lovat mig själv att aldrig börja spela igen, men suget är stort.

Personerna X
: Tänkte jag skulle göra min sista personbeskrivning sen efter detta och ta och sammanfatta allt och ge ut "svaren" på vem som är vem. Jag är ganska nyfiken på hur folk skulle beskriva mig med faktiskt. Vore intresant och se hur folk ser på mig både på gott och ont. Men får väl se om det dyker upp nått.

Kommentarer: Jättekul att folk läser och kommenterar, men skriv gärna namn när ni lägger en kommentar. Får en del "Anonyma" kommentarer och folk tror väl att de är just anonyma och kan skriva precis va de vill. Ett IP-nr är inte så svårt att spåra. Detta är inte riktat till någon speciell person så inga spydiga kommentarer nu.

Dagens citat:

Livet är inte de dagar som gått

utan de dagar man minns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0