Mitt i natten

Kl är just nu 5,16 på söndag morron. Har suttit och snackat med Kajsa halva natten, och du ska ha ett stort tack vännen. Jag vet att vi inte ses så ofta och det är väl kanske bådas "fel" men har fått prata ut lite iaf inatt och får se om jag hinner med en kaffe med dig imorn.

Har suttit och lyssnat på Fredrik Lidström och hörde just "för om man älskar någon är det klart att man ringer" och det stämmer så bra. Man märker ganska fort vilka vänner som bryr sig och vilka som bara snackar. Det är ofta man hör "klart vi ska ses" från flera håll men sen så låter personen i fråga allt bara rinna ut i sanden. Om man inte vill ses eller hitta på nått kan man inte bara säga det isf? Är folk vekligen så fega? Tråkigt att människor inte kan vara ärliga och säga vad de tycker och tänker. Jag tvingar ingen att hitta på nått men vill man hellre sitta hemma och ha tråkigt så visst.

Tar ett citat från tidigare som är värt att nämnas igen och detta borde flera av er ta åt det av.

Vänskap är som ett bankkonto: man kan inte ta ut gång på gång utan att sätta in något.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du själv hör ju bara av dig & vill hitta på något om du har extremt tråkigt så sluta klaga på alla andra jämt!

2009-02-22 @ 22:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0