Person 8

Detta får bli sista personen innan sammanställningen. Har tänkt beskriva personen ganska länge men har änna inte blivit av bara. Kommer bli svårt...

  • Vi känner varndra ganska bra men ändå inte på nått sätt.
  • Står varnadra när men samtidigt långt ifrån varandra.
  • Har kännt varandra i några år bara.
  • Xbetyder välldigt mycket för mig och står mig varmt om hjärtat.
  • Vi har gått igenom en hel del "svåra" perioder och vart nära att tappa kontakten många gånger, men nått håller oss kvar.
  • X har ganska bra smak vad det gäller det mesta, allt från musik och klädsmak till öl och djur.
  • Ses väl lite väl sällan kanske men våra möten väcker mycker känslor och vi har lite minnen ihop.
  • X är lite väl feg många gånger och verkar dra sig för saningen ibland.
  • X är nog inte konflikträdd men tar man upp seriösa ämnen undviker X många gånger att svara och låtsas som hon/han inte sett eller hört nått.
  • Vet inte alltid vart jag har X, även om jag tror de inte är så långt borta.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kanske är helt ute och cyklar, men jag kan ha en vag känsla av vem denna person kan vara....

2009-02-27 @ 14:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0