3 veckor har gått.

Har vart hemma i Sverige i snart 3 veckor nu. Tiden går otroligt fort och min vardag har lugnt sagt förändrats, till det bättre eller sämre går ju att diskutera. Saker och ting blev inte riktigt som jag hade tänkt mig när jag åkte iväg i slutet av november förra året. Såg fram emot 5 månader av vinter och snö för att sedan komma hem och leva på a-kassa fram tills jag tänkte börja plugga i höst sen, men riktigt så blev det inte.
Åkte hem efter 2 månader, 2 jävligt bra månader visserligen, flyttade hem till mina päron och lillebror. Lever nu i en lägenhet på 160kvm men mitt rum är knappt 8kvm stort. Sagt upp min lägenhet och får se hur allt löser sig med nycklar och grejer som är borta. Pluggandet går ganska bra men känns som man börjar falla tillbaka till den person man va när man började gymnasiet, då matten va lätt och man sket i att plugga och sen när det va svårt så hade man ingen motivation alls till att läsa och så gick de inte lika bra längre.

PewPew
: Ska sälja min älskade PewPew med, kommer inte ha råd att ha honom påställd när jag pluggar, det kostar tyvärr för mycket så han är just nu till salu. Har 2 spekulanter som är intreserade, men måste fixa spolningen först bara. Kommer sakna att glassa runt med nedvevade rutor sommartid och sladda runt på vintern. Men får bli en liten Mini Cooper S sen så fort jag pluggat klart om sådär en 5.5år.

Helgen är totalt fullspäckad just nu. Päronen drar iväg till Österrike på fredag så har lugn och ro i lägenheten i 10 dagar framöver.
Imorn (torsdag redan) tycker Hultman & co att jag ska me till Lipz, men va fan, 18 på Lipz, inte så lockande, har en fribiljett men den kan nån annan stackare få.
Fredag: 2x innebandy, båda kl 18,00 så får se vad jag ska välja och sen även snack om utgång till Buddys. Johan tycker jag ska komma ner till Varberg och hälsa på, vilket hade vart jävligt kul men tajt om tid.
Lördag: Ska väl fira Bea på ett eller annat sätt så nån form av utgång är tanken. Var när hur och varför återstår att se.
Söndag: Hade vart kul att träffa lite folk, dra en filmkväll eller nått kanske, men har ju märkt hur det brukar gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha när, var, hur och varför? VARFÖR?! DÄRFÖR!! :-)

2009-02-15 @ 20:05:11
Postat av: Johan A

Har 2 spekulanter som är intreserade, men måste fixa spolningen först bara.



HAHAHAHA, det va inte igår som man fick plocka upp dig ur diket, med trasig spolarvätskebehållare som följd. får bannemig se om viktor har kvar några kort från detta härliga tillfälle. ha det gött, sladdkungen! ;)

/johan

2009-02-26 @ 19:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0