Äntligen är det här!

Efter 24 tim bilfärd, bensinstop, poliseskort, löpning på autoban, 10-12 videobloggar, 4-5 tim felkörning, bromsar som rasade och mycket annat trevligt är nu ÄNTLIGEN Satan & Timon här nere. Vi har möblerat om hela lägenheten för att få plats och det blev faktiskt jävligt mysigt. Vi bor nu 4 personer i en "lägenhet" som är tänkt för 1-2personer och kan säga att det är Ganska trångt...men mysigt.

Vi har tagit 2 kalla precis och Satan ligger och försöker sova brevid mig, hans uppblåsbara dubbelsäng är uppfäld mot väggen nu för att vi ska kunna få 1-2 kvm golvyta att ha bordet på, så trångt har vi det, men än en gång...Mysigt. Ska snart lägga mig med och upp imorn och promenera bort till affären i morronsolen och köpa nybakat bröd, skaffa lite varmchoklad till backen.

Är så otroligt glad att det är nere så jag har någre vettiga personer runt mig och inte bara tjockisen. Ska bli 2 helt underbara veckor här nere nu innan det blir hemfärd. Ska bli ganska intresant och se om jag kommer få plats i bilen hem, men det löser sig säkert, annars får jag väl stanna vintern ut eller ta tåget hem, det löser sig allt.

Bea: Jag vill ha en update snart hur det går där hemma, hur går det med alla killarna? (det är ju mer än en eller hur hehe)

Link: Fixa din dator så vi kan spela.

Mono och Lina: Mono leder nu med 4-5 men den senaste personbeskrivningen va inte direkt på din sida Lina, men det kommer mer

Hannes: Du får ligga i lite i träningen nu, är uppe i 63 armhävningar, du har några att ta ikapp, ska lyckas med 100 innan jag är hemma ;)

Systeryster: Hoppas vi stannar hos dig på hemvägen men vågar inte lova nått.

och till sist

Magnus & Timon: STORT tack till att ni kommit ner, ni kommer inte ångra er, snarare lär alla andra ångra sig som inte kommer ner.

Dagens citat, sagt av den dumma lilla björnen Nalle Phu:
"Det är verkligen ingen vidare mening med att uppleva intressanta saker som översvämningar, om man inte får vara två om dem. Det är bra mycket trevligare att vara två".

Kommentarer
Postat av: Bea

haha ingen dålig bilfärd ner för dem alltså:-) Önskar jag varit med, men det får bli nästa år elller nästa igen:-)

2009-01-10 @ 06:41:02
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: Niclas

Fan, jag skulle lätt hängt på ner om det inte vore för den jävla skolan. Hoppas jag kommer in, och du har tid att hälsa på mig i Kiruna (och/eller Würzburg).

2009-01-11 @ 03:22:03
URL: http://asbranamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0