Nu har Ulf gått över gränsen.

Nu orkar jag inte skriva sambo längre, från och med nu skriver jag Ulf som han faktiskt heter. SÅ jävla trött på idioten så det finnns inte.

 1. Skidåkningen.

Idag skulle han tydligen med ut och åka puder med oss även om han varken har utrustning eller kunskap för det och han VET att vi inte vill ha med honom ut. Hur som helst följde Ulf med oss ut till en Grymt bra offpist med upp mot 1m lössnö. Jag, Satan, Arvid och Timon drog ner först och stannade kanske 100-200m ner i backen...men ingen Ulf kom. Väntade...och väntade......OCH väntade. Slutade med att vi fick ringa honom, då hade han trillat efter ca 30-40m och tappat båda skidorna. Tog han kanske 20 min att komma ner till oss.
Vi körde vidare och Ulf trillar självklart på nytt och denna gången tappar han bort skidorna under snön. Tar honom x antal minuter att leta upp dem och istället för att bara sätta på dem så Går han ner till oss och ska sätta på sig skidorna där. Detta resulterar i att vi får vänta ytterliggare 15 min på honom. Efter detta går det hyffsat bra för honom ända tills sita biten där han faller och blir liggandes igen och nu tar det han ytterligare 20 min.
En sträcka som borde tagit oss ca 10 min tog oss istället över en timme och i kriget om pudersnö.

Ulf har nog vart här i ca 50 dagar nu och han har kanske åkt skidor 10 gånger på sin höjd. Vad gör han här?

2. Penagar:

Ulf ligger nu 20 dagar efter med hyran. HUR I HELVETE kan man vara 27 år och ligga efter med hyran i 20 dagar. Jag önskar så att våran värd hade kastat ut honom så hade vi fått lite mer plats här i källarn. Skämms han inte? Jag skämms iaf för honom.

Här om dagen va vi och handlade och Ulf föreslog att vi kunde köpa nått ihop alla 4 och laga vilket vi nappade på, men sen vissade de ju sig att Ulf hade ju inga pengar. Så jävla fult av honom. Han har även lånat pengar av Satan då vi käkade på donken, betalar han inte tillbaka innan vi åker imorn tar jag fan hans jävla kamera i pant.
Enligt han själv ska han få pengar imorn av CSN, men han har inte fått det senaste 3 veckorna som han borde så inget talar för att han ska få det imorn.

3. Fett
Ulf är vad man i Sverige brukar kalla för brutalt överviktig. Han har sagt att han ska gå ner i vikt denna resan men av att äta fet mat varje dag och ligga i sin säng och spela WoW har jag aldrig hört någon gå ner i vikt, men vem vet han kanske är ett underbarn. Han har världens möjlighet att ta tag i sitt viktproblem med träning som faktiskt är kul: skidåkning. Det är väl ändå det han är här för trodde jag men jag börjar undra.

4. Rösten
Alla ni som tagit studenten på BSG har hört Vänersborgs skolminister eller vad han nu är som håller tal varje år under studenten. Hans tal kanske inte är det mest intresanta men han har en sjukt bra röst att lyssna till. Ulf har raka motsattsen, en röst som man stör sig på så fort han öppnar munnen. Det spelar ingen roll vad han säger inget går in, det går rakt igenom huvet och ut på andra sidan. Sen att han inte säger nått kul Nångång gör inte saken bättre heller, och för att inte tala om när han väl försöker vara rolig och misslyckas totalt.

Idag från ingenstans påpekade han att nått företag skulle ta över pendeln i Stockholm...WHO GIVES A SHIT. Det va verkligen en "intresseklubben antecknar" på den.

Fatta att jag levt såhär i 2 månader. Men imorgon är det slut på det, då bär det av hemmåt, stannar en natt hos syrran i lund så landar jag i vbg vi 23 snåret på fredagen, hoppas nån vänlig person kör mig till mitt nya "hem" som är hos mina föräldrar.

Over and out....

Kommentarer
Postat av: Bea

Se till att filma idioten innan ni drar ,-) hahaha

2009-01-20 @ 21:37:01
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-20 @ 23:13:39
Postat av: Caroline

haha, lider med dig ! jag skulle vart din sambo istället!

2009-01-21 @ 21:25:25
URL: http://carolinelantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0