person 6

  • Person x och jag står varandra ganska nära, även om hon/han inte alltid vill visa det känns det som
  • Kan berätta nästan allt för henne/honom och tror faktiskt det stannar där.
  • X är otroligt rädd för att släppa personer in nära i sitt liv.
  • Hon/han vågar sällan visa sina känslor
  • Försöker vara mycket hårdare än vad hon/han är i verkligenheten vilket man som nära vän kan se rakt igenom.
  • En otroligt djurvän
  • Ljuger ganska dåligt
  • Kan få folk att smälta samtidigt som hon/han kan få folk att hata henne/honom.
  • Ganska ruggiga humörsvängningar.
  • 2 helt olika personligheter nykter som full, både på gott och ont, gillar båda på sitt sätt, men önskar det hade vart nån mix.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaahaha! Jag vet...jag vet så väl så!

2009-01-17 @ 15:55:49
Postat av: Hanna

Jag tycker alltid att dina persongrejer stämmer in på en och samma person, varje gång

2009-01-17 @ 18:11:35
URL: http://hannooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0