Person 7

X och jag har kännt varandra stor del av livet
Har kommit varandra ganska nära, bokstavligt.
X och jag har ingen superkontakt längre, vi pratar ganska ofta men ses otroligt sällan tråkigt nog.
X är inget vidare på långa förhållanden
Tror X är ganska mån om sina vänner och har en skara vänner som lär stanna.
X brukar inte banga en grogg eller två men har dålig smak när det kommer till krogval.
X handlar ofta först och tänker sen har jag fått en känsla av.
Samma sak gäller vid tal.
X är inte supersmart alla gånger och kan fälla en hel del dumma kommentarer.
X vet väl inte alltid hur mycket alkohol som är lagom.

Svåraste personen att beskriva hittills. Kanske fyller på lite efter hand.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vet ja vet

2009-02-10 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0