Sista puderåken.

Äntligen har det kommit snö, lyckas här hos oss va obeskrivlig igår när Anton ringde och sa att det snöade. Vi rusade alla upp ur källarn och skrek, tyst, av glädje när snön låg på marken och yrde runt i luften. Tyvärr slutade det ganska kvickt och hoppet om puderåk idag sänktes.

Vi kämpade oss upp, lite sent men upp kom vi och vilken dag. Inget extremt åk men hade iaf runt en 20-30 cm snö. Dagen började lite sådär med att Satan låg och spydde i pudret pga snor i halsen. Förstöra det fina pudret på det där sättet, och för att inte tala om alla osm åkte förbi oss och fick vår orörda snö. Efter 2 åk gav Satan upp och begav sig hemåt, men jag och Timon kämpade vidare i snöfallet och fick iaf ett till bra åk. Även ett som kanske va lite mindre bra men det behöver vi inte gå närmare in på. Ska snöa inatt och hela dagen imorn så blir att ta med videokamera, hjälmkamera och min digitalkamera ut till snön imorn och fixa lite fina bilder och filmer.

Nu är det bara 2 dagar tills jag åker hem med. Känns riktigt skönt även om det suger nu när det äntligen kommer snö. Blir en lång och seg resa hem. Får se om jag stannar hos syrran i Lund eller om det bär av direkt hem. Hänger lite på väder och hur trötta vi är. Bör vara hemma i vbg senast fredag kväll/natt iaf. Sen på lördagen blir det ju party, var när hur och varför är inte riktigt bestämt ännu, men party ska vi ha och du är inte bjuden...eller kanske. ;)

Kommer varken ha ork eller tid att ringa runt till folk när jag kommer hem så vill ni nått så får ni lite snällt höra av er. Annars ses ju några av oss på lördag ändå.

Over and out
.

Kommentarer
Postat av: Bea

Tråkigt att vi åker om varandra och att man inte kan komma på "festen" tur att vi har facebook! ;-)haha

2009-01-19 @ 22:43:26
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0