Spottad i ansiktet.

För första gången, ja på många många år, blev jag spottad i ansiktet av ett litet luder här om dan. Allt började med att min älskade vän Michan fällde en ganska onödig kommentar om ludrets syster. Hon hade tydligen ingen humor och lackade vilket resulterade i att Michan fick en loska i ansiktet och blev totalt rasande. För er som sett Michan arg vet att det inte är en person man bråkar me så tjejen begick ett stort misstag. Jag gjorde mitt bästa för att hålla fast Michan från att flyga på ludret och hon försvann iväg en stund.

30 sek senare kommer ludret och sätter sig brevid mig och Michan enbart för att provocera. Det växlas lite ord och vad som händer där efter låter jag bli att skriva här, men eftersom jag sitter i mitten fick jag aggera vägg vilket resulterade i att jag till slut fick en loska i ansiktet även jag. Jag som normalt är ganska lugn av mig och inte hettsar upp mig tappade här totalt kontrollen. Hon ska vara glad att hon inte fick en rak höger av mig för det va va hon hade förtjänad. Istället tog jag ett stadigt tag i håret på henne och drog ner henne till bordet och "viskade" några väl valda ord till henne i hennes öra. Några sekunder senare kom vakterna och släpade ut ludret och även Michan fick följa med ut och prata med farbror blå som stod utanför. Michan fick stanna kvar medans ludret fick tillbring en mysig natt i fyllecell.

Lyckades även göra mig ganska bra ovänn med Fimpen. Skickade ett sms till Link, men tydligen så är inte sms privata utan mobilen langades över till Fimpen som läste allt och ringde upp mig och va fly förbannad. Jag sa som det va men verkade inte hjälpa, men kan inte mer än skratta åt situationen om jag ska vara ärlig. Shit happens, jag har gjort bort mig mer än så i mina dagar vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0