Timon & Satan

Nu är det ca 3 tim kvar tills Timon & Satan är framme på garageuppfarten utanför huset. Det har haft 19 ganska sega timmar i bilen kan jag tänka mig med. Satan ringde vid 1 inatt då det hade kört 3 tim han behövde hjälp att komma på ett djur på A, han fick albatros av mig efter lite fundering. Antar att de lekte lekar för att hålla sig vakna haha. Det kommer bli 2 helt sjukt kul veckor här nere nu.

Va länge sen jag skrev om min sambo med (får snart säga mina 3 sambos). Frågade han igår innan jag la mig om han skulle åka skidor idag "ja jag hade tänkt det" fick jag till svar. Nu är kl 14,00 och han har fortfarande inte åkt nått, han åkte senast i...ja inte på hela veckan tror jag. Vad gör han här egentligen? Ska föreslå att vi ska städa snart så det är hyffsat snyggt här nu när vi ska bo 4 pers i vårt lilla trånga rum.

Ska dra iväg och skaffa mig ett par nya stavar tänkte jag, jag är sugen på nya, lite längre, samt att satan skulle behöva låna ett par av mig. Lite får jag änna offra mig nu när det är så snälla och kommer ner till mig :D


Kommentarer
Postat av: Björn

angående din "sambos" mängd skidåkning, så låter det NÄSTAN som mig förra året.

2009-01-17 @ 00:02:43
Postat av: Björn

Angående din "sambos" mängd av skidåkning så påminner den lite om mig själv förra året..

tror du förstår vad jag menar.

2009-01-17 @ 00:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0