Totalt möbultad.

Efter gårdagens bravader är jag totalt död idag. Haft ont varenda muskel i kroppen, lite blåmärken här och där, konstant värk i axeln och ryggen och nu har även handleden börjat värka. Har legat i sängen hela dagen idag, gjorde några försök att ta mig till köket och laga lite mat men blev inte av föräns kl va halv  7. Orkade verkligen inte röra på mig, kravlade mot sänggavlen men somnade på vägen. Ungefär så sleten har jag varit idag. Sen blev det några öl igår med och det satte sina spår med huvudvärk som inte gjort saken bättre. Är otroligt glad att jag kör med hjälm och ryggplatta och det är nog mina päron med hehe är ju ändå de som betalat för skydden.

Igår kväll tog vi några öl här och drog sen in till stan med våran stammistaxi, ett pris på 13 euro när det flesta andra kör för 19,90 så är det helt ok. Blev ingen lång krogrunda direkt, en knapp timme på Funky Chicken sen drog vi till Kandahar där stor anton och tog betalt på skoj av folk som gick in, va det inte visste va att det riktiga inträdet betalades 2 trappor ner, men Anton fick ändå in 6 euro innan vakten slängde ut honom. Vi sket i att gå in och tog en taxi hem och drog igång en liten efterfest. så vi satt 7 pers i vår lilla mysiga källare till sent in på småtimmarna.

En grej som är lite anorlunda från Sverige är att när vakten säger att det är fullt på krogen så menar han verkligen fullt, då kan man knappt röra sig där inne men eftersom det är sånt flöde ut och in på folk så kommer man in välldigt fort ändå, köar högst 5 min. Att hitta baren kan vara en omöjlighet, ändå så går det sjukt mycket snabbare att göra en beställning här än i Sverige, skärpning svenska bartenders och krogar.

Tänkte jag skulle ta och lägga upp en film på vad som kunde ha hänt med mina ben OM skidorna inte löst ut när jag krockade in i Victor.

Kommentarer
Postat av: Bea

Brev är personligt men vet inte om jag hinner skicka brev till alla innan torsdag. Det börjar luta åt sms, men kanske lite mer eprsonliga. T.ex Hej Oscar du är... så namnet kommer med :-)

2009-01-18 @ 11:31:05
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: Oscar

Tror nästan det går lika fort att skriva brev som att skriva sms, och till tors hinner du allt :) Kom igen nu du vill ju änna få det bra ;)

2009-01-18 @ 16:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0