Sammanfattning...

Nu va det ett tag sen jag skrev sist, bättring bättring. Har hänt mycket sen senaste. Timon och Satan har kommit ner och vi har gått ut hårt vill jag lova både i backen och på krogen. Gör en snabb sammanfattning.

Haft 2 ritkigt goa krogrundor än så länge båda har gått ganska hårt till även om vi lugnade oss betydligt efter den första, ska försöka att inte göra om den. Båda gångerna har vi förfestat här vilket vart riktigt kul även om inte utrymmet är på vår sida. Satan tog med sig en dubbelsäng ner vilken tar upp lite väl mycket plats så vi får ha den uppfäld mot väggen, när den är nedfälld har vi ca 3kvm golvyta vilket känns som lite lite utrymme att röra sig på.

Lite andra små grejer vi lyckats me än.

*slått sönder ett vinglas i huvet på timon
*skålat sönder 10-12 glas på krogen (som sagt man är inte smart på fyllan men kreativ)
*hoppat ner för en 4 m hög mur med Victor, jag siktade på en buske men missade totalt
*ätit på DUNKEN
*pratat med polisen och blev nog ganska genomskådade.
*videobloggat i all oändlighet ( www.satanistanton.blogg.se finns filmerna på och mer kommer upp.)
*slått oss ganska bra i "skateboardåkning" på snö.
*fått några andra utslängda från krogen som va helt oskyllldiga
*fixat taxiresa hela vägen till Sverige, skulle gå på 2000 euro.
*uppfunnit massa nya groggar.

Nu är det bara 10 dagar tills vi åker hem, mycket blandade känslor fortfarande. Har fått erbjudande om att bo med min polare i gbg och dela en lägenhet med han och hans polare. Får se hur jag gör med det, vore skönt att slippa pendla och kul folk att bo med, men jag kommer ju plugga med Mono och Jocke och vore smidigt att bo nära dem då vi kan plugga ihop på kvällarna. Och jag ska ju ändå, förmodligen, flytta ner till Lund i 5 år till hösten så kanske ska bo mina sista månader i vbg nu. Vem vet det kanske blir det sista månaderna här i mitt liv, för ska jag vara ärlig tror jag aldrig jag kommer flytta tillbaka till vbg, möjligen Vargön när jag blir äldre och skaffar familj och barn. Usch vad jag saknar promenader genom Vargön på kvällarna med Johan.

Kommentarer
Postat av: Bea

Tycker allt att du ska stanna här tills på ska ner till lund. Annars kommer du få pendla lika mycket upp till oss, som du skulle pendlat ner till gbg :-)

2009-01-14 @ 22:57:39
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0