Beslutsångest?

Just nu är det otroligt mycket som går genom mitt huvud. Det händer mängder i mitt liv just nu och det är inte allt jag vet hur jag ska göra med och hantera riktigt. Försöker ta tag i saker så gott det går och göra det bästa av det, men i vissa lägen blir det jobbigt hur man än vrider och vänder på det på ett eller annat sätt. Önskar vissa saker hade hänt lite tidigare eller att framtiden såg lite anorlunda ut kanske.
Jag står just nu i ett läge jag verkligen inte är van att vara i, oftast är det jag som står på andra sidan. Nu ligger bollen i mina händer och jag har ingen att släppa den till utan måste själv välja vart jag vill sparka den.

Jag är jätteglad just nu och mår verkligen bra, även om jag kanske funderar lite för mycket ibland men jag känner att jag verkligen behöver det. Hoppas mina tankar och funderingar leder fram till nått, ovissheten gör mig snart galen.

Ett stort Grattis till Johan "Sebastian Bach" Axelsson som faktiskt fyller år idag. Hade gärna vart nere hos dig, men jag petade in 2 mål åt dig på fotbollen istället hoppas de duger .

Nu ska jag en sväng till Vargön och hälsa på Link lite, det va verkligen inte igår och jag har verkligen saknat dig det vet du. Det lilla busfröet Texas är där med så det blir full rulle ikväll. Tydligen spelar Wik match idag me fick jag reda på av mono, men lite sent påtänkt och jag tror  inte Link är så jävla sugen på promenad med skadad fot.

Over and out.

Dagens citat blir en klassiker från vår kära Satan:

"Det regnar hörapparater imorn, du kan ju ta ett par"

Kommentarer
Postat av: Johan Axelsson

haha, tack Oscar :) 2 mål räcker gott och väl, önskar att även jag kunde få göra så många någon gång haha.



Är det skolan du funderar över eller? vore ju guld om du beslöt dig för att flytta söder ut iaf, det är det bästa man kan göra. men vad gäller utbildningen kan jag nog inte ge några åsikter tyvärr.



Fest snart?? :)

2009-07-28 @ 10:24:02
Postat av: Lollo

Jag gillar citatet ;)

2009-07-30 @ 18:13:43
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0