Flytt!

Då kanske man flyttar ner till Lund om ca 1,5 månad då och blir borta i minst 5 år. Har inga som helst planer på att flytta hit till vbg igen sen. Möjlgien Vargön när jag blir äldre och har familj och barn men som det ser ut nu vill man ju bara bort härifrån.

För er som inte hängt me lite innan så har jag kommit in på LTH i Lund. Tyvärr inte på mitt förstahandsval, utan mitt andra. Vet inte riktigt om jag verkligen vill gå på mitt andra (Civilingenjör Elektronik) utan vill ju in på det jag har i första. Står som 20e reserv så chansen att jag kommer in ändå finns ju, men man vill ju gärna vara lite säker. Har till sista Juli på mig att tacka Ja / Nej så har några dagar på mitt att tänka igenom det.


Kommentarer
Postat av: Lollo

vad är det för fel på Vbg nu då :(

2009-07-13 @ 14:57:37
URL: http://lollobloggen.blogg.se/
Postat av: Ben Dover

Ben Dover då? :(

2009-07-16 @ 19:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0