Hultan + tankar.

HULTSFRED
Efter mycket om och men, lite panikförkylning, problem med skjuts, byte av jobbscen etc så kommer vi äntligen iväg imorgon mot Hultsfred. Sticker vid 11,55 från stationen med Frida. Blir en tågtripp på strax under 5 timmar. Blir nog mycket skratt och kanske en och annan kall, om det nu kommer va kalla låter jag vara osagt. Kommer bara behöva jobba 2 pass och båda ligger riktigt bra, missar inget jätteviktig. Hade vart kul att se Dead by April, men kanske går att byta bort någon timme ifall det skulle vara så. Men jag missar inte Dropkick och inte SMK vilket är det viktigaste, även The Killers har jag möjlighet att kika på, det har ändå gjort nån bra låt eller två. Lite tråkigt att inte få se In Flames iår faktiskt, de hör ändå till på festival, bättre stämning än så blir det inte, men SMK lever nog upp till va det brukar.

Inte riktigt bestämt vart vi ska campa ännu, antingen med Jonte och alla Stockholmare, där lär det vara bäst drag. Eller kanske med Sopguden och de andra från Skövde. Eller om man kör en lugn camping inne på funktionärscampingen, där man förmodligen får ha sina grejer ifred iaf vilket känns ganska skönt, vi kommer ändå inte hänga där så mycket isf. Eller om vi slänger upp ett eget minicamp med Satan, Johanna och Lollo som även de åker ner imorn. Men alltid roligare att vara ett stort camp.


Utöver Hultan så händer det inte jättemycket i mitt liv, det flyter på ungefär som tidigare med lite små ändringar här och där, en del till det bättre en del till det sämre. Men i det stora hela är jag rätt nöjd. Har tagit en del beslut som jag ska försöka att hålla, iaf för ett tag, tror det kommer göra mig gott och underlätta ett och annat. Vill inte gå in på några detaljer, vissa vet vad det handlar om och jag tror de flesta håller med mig om att det är rätt beslut i detta läget faktiskt. Hade gärna gjort det på ett annat sätt men nu blir det som det blir istället, bara att bita i det sura äpplet helt enkelt. "Ta det som en man" som vi hade sagt i Varberg.

Dagens citat:
There. I hope you enjoyed our time together today. you know it seems
Harder and harder to just sit back and enjoy the finer things in life.
Well, until next time...ta ta!



Länge sen jag postade nått klipp me, så slänger in en video.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Detta kommer bli jättekul :D

2009-07-07 @ 23:27:28
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0