Lund

Så nu har jag väl mer eller mindre bestämt mig för att tacka JA till min plats i Lund, jag hoppas på och så får jag se om jag trivs på Elektronik eller inte, det är ju inte värre än att jag hoppas av. Jag kan ju göra högskoleprovet till hösten och även till våren, försöka bättre på mitt resultat där och sen söka till nästa höst till Ekosystemteknik och försöka komma in då istället. eller så kör jag på som det är nu.

På tal om Lund så är jag inte välkommen dit ner av en viss person, fick ett "Du är inte välkommen till Lund ditt jävla svin"  till mig igår. Inget jag dirket tänker ta åt mig av även om jag har en del skuld i en viss grej, men inte fan bryr jag mig om vad folk säger. Jag tänker inte nämna några namn, vissa vet och ni som inte vet ska inte veta heller. Jag ser verkligen fram emot att börja plugga faktiskt även om jag är sjukt nervös/stressad inför flytten. Skönt att man känner lite folk där nere, inte minst syrran, Hampus, min barndomsvän Björn mfl. alla Julias läkarnerdar får vi inte glömma heller.

Nu jag bita ihop, ta mig hemmåt, en sväng till systemet och sen kör vi stenhårt på fallens gott folk :D

Dagens citat:
"Ne, nu ska vi ut på kontoret och jobba lite"

Kommentarer
Postat av: Arvid

Kan du ju bli riktigt bra vän med mange och afffe? :)

2009-07-17 @ 15:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0