Bye Bye.

Då är de bara 2 timmar kvar tills jag drar till gbg och Sahlgrenska för att läggas in i 10 dagar. Börjar bli lite nervös nu faktiskt, men ska bli riktigt intresant detta. Hoppas att det är några vettiga personer där, eller som jag och Anna kom fram till igår. Det kanske inte finns några vettiga personer som söker till detta så jag får hoppas på likasinnade. Ska iväg till biblan och låna lite böcker nu, har hört att Tärningsspelaren ska vara en riktigt bra bok som är ganska rubbad.

Vet inte riktigt vad jag ska underhålla mig med medans jag är borta, men får ju ha me mig en laptop iaf så jag kommer att ha kontakt med omvärlden. Kommer gå att nå mig på mobilen me, men vet inte hur mycket jag kommer att kunna sitta i tel.

Hungern har för övrigt börjat avta lite nu, har ju inte fått äta något sen igår kväll vid 22-tiden. Ska hålla mig fram till 16,00 så jag hoppas jag får mat direkt när jag kommer fram, annars kommer jag väl att krevera till slut.

Ska förbi retrohouse me och se om de har diablo 2 där så kanske man kan sitta och slölira lite med satan över nätet nån dag kanske, men jag har ett svagt minne av att de sa att man inte fick spela spel över nätet men jag kan ha fel. Annars får de blir mycket msn haha :D

Özz Nujen får pryda min blogg idag. Sjukt rolig komiker som jag fick upp ögonen för när han va radiopratare i P3 när jag jobbade på Alloys sommaren 2003. Han har min typ av humor helt klart och han vågar skämta om allt.

Dagens citat kommer av Özz själv:
"Det här jävla utrycket halva inne, va fan är det för nått, Mitt halva kan vara Hela ditt"



Kommentarer
Postat av: r0ck0

Tärningsspelaren är riktigt bra. Den är både rolig och tankeväckande ^^

2009-06-03 @ 13:06:14
URL: http://langebo.se
Postat av: Bea

Åhh jag sakanr Alloys! Fy fan! Hoppas du får vara kvar i gbg 10 dgr till nu då:-)

2009-06-04 @ 10:55:49
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0