DAG 1

Ok. Första dagen påbörjat. Har fått ett stick i armen och blodprov taget, EKG, alkoholtest samt
lungkapacitet. Ska dra och pissa i min lille mugg sen så fort jag känner mig pissenödig.
Jag har för övrigt fått raka 2 fina runda fläckar på bröstet för EKG-mötare me, samt fått små prickar ritade lite var stans på huden för att de ska hålla koll på vart de ska sätta mätarna varje gång. Så min överkropp ser lite udda ut just nu.

Vi bor just nu 5 killar i ett och samma rum så nått direkt privatliv är det inte tal om här inne.
Dock ska snubben i sängen brevid min lämna undersökningen, eller ta över någon annans plats då han är här som reserv. Så är mina världen helt åt helvete fel så kanske han tar min plats och jag kan åka hem och supa i helgen istället. Men hoppas verkligen allt är som det ska och jag får stanna kvar.På väggen ovanför dörren finns de 2 monitorer med pulsmätare där man kan se allas puls vilket är ganska underhållande om man har tråkigt.

Har nu inte ätit på 19 tim men hungern har gått över ganska bra, men känner mig sjukt tom i magen
och är nog mest hungrig psykiskt. Vet inte hur många gånger jag gick in i köket idag och öppnade
kylen för att sedan hindra mig själv från att äta. Är inte direkt van vid att fasta kan jag ju
säga, fy fan vilket helvete muslimerna måste ha under sin fasta. Haha =D Hört rykten om att de
ska serveras mat kl 19,00 sen bara 2 timmar kvar tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0