DAG 4

Förvånandsvärt lugnt idag faktiskt. Enbart ett blodprov idag, två EKG och sen några blodtryck/temp/puls som alltid. Får fortfarande 4 doser medicin varje dag som måste sväljas utan protest även om man många gånger gärna hade avstått.

Fick ta min första dusch igår me. Fick ta ut kateten 2 tim efter dosering och strax efter 23.00 igår fick jag ta en dusch och den gjorde verkligen gott vill jag lova, men de va lite bökigt att duscha med 5 elektroder på kroppen som inte fick ramla av vilket självklart 2 gjorde så de började pipa, men men.

Ikväll är de match, Sverige ska besegra Danmark och avspark är väl 20,00 om jag inte fattat det hela fel. Skönt att vi i vårt rum inte behöver ha pulsmätare på oss under matchen, men de 4 i rum 2 kommer att ha pulsmätare, ska bli kul att se hur mycket det tjuter ikväll. Det oturliga är att jag mitt under matchen kommer behöva ta min medicin, men vi ska förhandla lite här ikväll så vi kanske får sitta i tv-rummet  efter vi fått vår medicin istället för i våra sängar. Jag ser inte hur de skulle göra någon skillnad då det bara verkar som vi ska sitta upp och ha en övervakare 20 min efter medicinering.

Imorn ska Diana jobba hela dagen, ska bli kul och då jävlar är de payback som gäller, nu ska hon allt få igen. Ska se till att köra med henne riktigt mycket. Hoppas hon är inne i salarna och tar hand om oss, det underlättar ju jävlandet en hel del.
Ska få komma ut en sväng me innan matchen är tanken, men så som vädret är nu är ja inte så sugen men långt bort börjar de faktiskt klarna upp lite så man kan ju hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0